خرید ایزوگام دلیجان 09120660185

خرید ایزوگام مستقیم از درب شرکت

عرضه ایزوگام دلیجان در خراسان رضوی


 

شرکت تولیدی ایزوگام شرق دلیجان با توجه به نیاز روز افزون بازار ساختمان و تاسیسات، محصولات متنوع با توجه به شرایط آب و هوایی مختلف و همچنین نیاز و درخواست مصرف کنندگان و مشتریان به بازار عرضه می نماید.


در بین تولیدات متنوع ایزوگام ما بهترین عایق پلیمری BPP را به شما معرفی نموده و برای فروش آماده واگذاری و توزیع نموده ایم.


یکی از بهترین عایق های رطوبتی که در بازار موجود است و دارای برندهای متنوعی است ایزوگام BPP پلیمری است که از بهترین مواد اولیه و قیر پالایشگاهی تولید می شود.


تولید کننده در حین تولید این نوع عایق نهایت دقت را به عمل می آورد که هم وزن و هم ضخامت مورد نظر لحاظ گردد و هم مواد اولیه مانند تیشو و پلی استر درجه یک و مرغوب در تولید چنین ایزوگامی به کار برده می شود.


ایزوگام پلیمری دارای مقاومت و چسبندگی بالاتری است و در دمای بالاتر و گرما و یا در سرمای شدید ترک نمی خورد و برای حداقل ۱۰ سال کار می کند.تمام تولیدات ما دارای استاندارد و ضمانت نامه کتبی هستند.


جهت خرید بهترین ایزوگام و عایق رطوبتی استاندارد و اصل در سراسر ایران کافیست با واحد فروش تماس بگیرید.


:: شماره تماس : ۰۹۱۸۳۶۵۵۵۷۹ و ۰۹۱۲۰۶۶۰۱۸۵ ::




۹۶/۰۳/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت فروش : عرفانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">