خرید ایزوگام دلیجان 09120660185

خرید ایزوگام مستقیم از درب شرکت

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

معرفی ایزوگام دلیجان

مشخصات ایزوگام های دلیجانعایق های پیش ساخته رطوبتی پلیری (ایزوگام) متشکل از قیر اصلاح شده با تزریق پلیمر و لایه بستر سازمان آموزش فنی و حرفه ای (تیشو با الیاف شیشه مسلح شده با نخ مخصوص) و لایه مجذوب شونده مواد (لایه لپر شده از الیاف پلی استر با پانچ سوزنی) می باشد که پس از همپوشانی این دو لایه در قیر اصلاح شده اشباع می گردد. ترکیبات بیتومینی کاملا اصلاح شده و مواد افزودنی مخصوص ، موجب انعطاف پذیری مناسب این محصول گردیده بطوریکه در گرما حالت روندگی و در سرما حالت شکنندگی به خود نمی گیرد.
۱۴ تیر ۹۳ ، ۲۲:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت فروش : عرفانی

محصولات تولیدی شرکتهای ایزوگام دلیجان

عایق رطوبتی بام دو لایه نوع پلیمری پلاستیکی BPP       نوع جنس: فویلدار ویژه مناطق گرمسیر  عایق رطوبتی بام دو لایه نوع پلیمری پلاستیکی BPP       نوع جنس: پودری  ویژه مناطق گرمسیر
۱۱ تیر ۹۳ ، ۲۲:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت فروش : عرفانی

ایزوگام - عایق رطوبتی پیش ساخته

معرفی ایزوگام نوعی عایق رطوبتی پیش ساخته ، پوشش مقاومی از قیر و الیاف مصنوعی است که با گرما بر بستر بام چسبانده می‌شود و از نفوذ آب و رطوبت به محیط زیر خود جلوگیری می‌کند و از فرآورده‌های نفتی بدست می‌آید. ایزوگام نام تجاری نوعی از این محصول است که برای اولین بار در ایران تولید شد و امروزه این نوع عایق را  به این نام می شناسند. عمر ایزوگام بطور میانگین ۱۰ سال است.
۰۲ تیر ۹۳ ، ۰۷:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت فروش : عرفانی