نمایندگی فروش عایق رطوبتی و ایزوگام صادراتی اصل از برندهای ایزوگام استاندارد و باکیفیت مختلف در تمام نقاط ایران و کشورهای مجاور است.
عایق‌های نانو:
عایق حرارتی نانو یا NANSULATE ماده جدیدی از فناوری نانو است که محافظ و عایق حرارتی مناسبی در مقابل هر سه نوع انتقال گرما شامل تشعشع، جابجایی و همرفتی است. با این خصوصیت که می‌توان از آن به‌راحتی در ساختمان‌های در دست بهره‌برداری نیز استفاده نمود و هیچ‌گونه تغییر ظاهری در ترکیب ساختمان ایجاد نمی‌کند. نانو عایق به‌عنوان جدیدترین محصول عایق حرارتی تولیدشده در جهان بوده که با استفاده از فنّاوری نانو تولید می‌شود و دارای کمترین میزان انتقال حرارت در میان تمام عایق‌های موجود بوده و خصوصیت ویژه این محصول مایع بودن آن است که امکان استفاده از آن را توسط هر نوع وسیله رنگ‌آمیزی فراهم می‌کند. انواع تولیدات این فنّاوری با خاصیت چسبندگی بالا امکان پوشش تمام سطوح را فراهم نموده و باعث جلوگیری از خوردگی زیر عایق که مهم‌ترین مشکل لوله‌های عایق شده در صنعت نفت و گاز است. را فراهم می‌آورد. نانو عایق تنها عایق است که به‌راحتی همانند رنگ‌بر روی سطوح فلزی و غیرفلزی توسط پیس توله، برس و رول‌های نقاشی می‌توان استفاده کرد لذا باصرفه هزینه نسبتاً کمی و بدون هیچ‌گونه تغییری در فضای ساختمان می‌توان از هدر رفتن انرژی جلوگیری نمود. این عایق انواع مختلفی دارد که نوع GP آن برای سطوح غیرفلزی و نوع PT آن برای سطوح فلزی کاربرد فراوان دارد. این محصول جهت عایق‌کاری ساختمان‌های مسکونی، تجاری، مخازن، لوله‌های انتقال نفت و گاز و صنعت کشتی‌سازی بکار می‌رود.
فروش انواع ایزوگام دلیجان و انواع برندهای معتبر ایزوگام شرق دلیجان دارای استاندارد CE اروپا و ISO 9001-2008 و TUV اتریش و گواهینامه LAF و ۵ سال ضمانت بیمه ایران و ۱۰ سال ضمانت‌نامه کتبی شرکت، در سراسر ایران، جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش انواع ایزوگام کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید.

ایزوگام دلیجان,فروش ایزوگام دلیجان,فروش عایق رطوبتی دلیجان,عایق رطوبتی دلیجان,ایزوگام شرق,فروش ایزوگام شرق,ایزوگام شرق دلیجان,فروش ایزوگام شرق دلیجان,خرید ایزوگام شرق