دفتر فروش ایزوگام دلیجان و برندهای معتبر ایزوگام شرق دلیجان دارای استانداردهای ملی ایران و نشان ISO 9001-2008 و TUV اتریش و ضمانت پنج ساله بیمه ایران در سراسر ایران ، جهت کسب اطلاعات بیشتر کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.



ایزوگام فرآورده‌ای نفتی و لایه‌ای پوششی است برای عایق کردن سطوحی چون پی، دیواره، کف و بام ساختمان‌ها و استخرها در مقابل نفوذ آب.
دو نوع ایزوگام در بازار موجود است : تک‌لایه پلی‌استر که ظریف‌تر است و انعطاف بیشتری دارد، دو لایه تیشو و پلی‌استر که ضخیم‌تر است و به جای ظرافت و انعطاف ، استحکام بیشتری دارد.
ایزوگام چه تک‌لایه ، چه دولایه، ممکن است با روکش آلومینیومی یا بدون آن باشد اگر قصد دارید سطوحی مثل پشت‌بام را ایزولاسیون کنید که در برابر تابش مستقیم نور خورشید و گرما قرار دارد ، بهتر است از ایزوگام با روکش آلومینیوم استفاده کنید و
اگر قصدتان عایقکاری پی ساختمان یا دیواره و کف سرویس‌های بهداشتی است ، از نوع بدون روکش استفاده کنید تا اقتصادی‌تر باشد.

جهت خرید ایزوگام دلیجان و انواع برندهای معتبر و پر فروش ایزوگام شرق دلیجان با ماتماس بگیرید.

برای آگاهی از قیمت ایزوگام صادراتی از طریق شماره ذکر شده محصول خود را سفارش و درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید

دفتر فروش ایزوگام دلیجان,دفتر فروش ایزوگام شرق دلیجان,صادرات ایزوگام,صادرات ایزوگام,شماره دفتر فروش ایزوگام دلیجان,آدرس دفتر فروش ایزوگام دلیجان,ایزوگام دلیجان دفتر فروش,شماره دفتر فروش ایزوگام شرق,ایزوگام دلیجان,دفتر فروش ایزوگام استاندارد دلیجان,قیمت ایزوگام صادراتی,