شرکت ایزوگام دلیجان دارای مجوز صادرات ایزوگام(عایق رطوبتی) می باشد که ایزوگام با ویژگی های : درجه کیفیتی بالا ,دارای استاندارد CE اروپا و استاندارد    ISO 9001-2008 و همچنین بیمه نامه معتبر به مدت پنج سال  و ضمانت نامه به مدت ده سال را به کشورهای همسایه ایران و منطقه  آسیا و آسیای میانه صادر می نماید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه  و سفارش با ما تماس بگیرید.


مشخصات ایزوگام صادراتی دلیجان :

ایزوگام دو لایه نوع ( A دارای ضمانت نامه 10 ساله – بیمه نامه معتبر )

قیر اصلاح شده نوع bpp ( قطر 4 میلیمتر -وزن 42 کیلو گرم- با گارانتی 10 ساله)

شرکت ایزوگام دلیجان در زمینه صادرات مستقیم ایزوگام به کشور هایی چون  :  ترکمنستان – عمان – یمن – بحرین – اردن- عراق – ترکیه – ارمنستان – آذربایجان – کویت – امارات – پاکستان – افغانستان فعالیت می نماید.

این شرکت برای ترخیص و صادرات ایزوگام به صورت مستقیم  و همچنین پایین ترین قیمت در خدمت شماست . با ما تماس بگیرید تا کالا را به آسان ترین روش ممکن برای شما صادر نماییم .

شرکت ایزوگام دلیجان در زمینه صادرات و ترخیص ایزوگام  و فروش  برای مصارف داخلی وخارجی (با پلمب  کالا به وسیله گمرگ وتحویل درهر نقطه و مرز ایران)با شما صادر کنندگان و بازرگانان عزیز همکاری می نماید.

ترخیص و صادرات ایزوگام,صادرات ایزوگام دلیجان,فروش ایزوگام صادراتی,تحویل ایزوگام در مرز,صادرات ایزوگام دلیجان به عراق,صادرات ایزوگام به بحرین,فروش ایزوگام صادراتی,ایزوگام صادراتی دلیجان,صادرات ایزوگام به قطر